ZHRNUTIE Definovanie profilu absolventa je neustále pálčivým problémom, ktorý sa nikdy nevyrieši. Škola architektúry by nemala vyrábať konečný produkt podobný profesionálnemu architektovi, ale vzdelávať otvorene a ponúkať široké spektrum informácií o metodike, legislatíve, materiáloch, konštrukcii a histórii, rozvíjať umelecké a stavebné schopnosti a učiť spôsoby komunikácie a riešenia problémov ekologicky a sociálne korektným spôsobom. Vo […]

ZHRNUTIE Po všetkých diskusiách o nevyhnutnosti environmentálnej výchovy na všetkých stupňoch škôl má vysokú prioritu zviditeľniť a uplatniť stratégiu environmentálnej výchovy na FA STU v jej komplexnosti a hierarchii, a to v bakalárskom i inžinierskom štúdiu, a v rámci požiadaviek na interdisciplinárne odborné schopnosti absolventov FA STU.

ZHRNUTIE Slovo „Hra” sa nám prirodzene spája s deťmi. Je základom emočnej pohody a duševného zdravia dieťaťa. Má priamy vplyv na jeho vyvážený vývin, či už po psychickej alebo fyzickej stránke. Hra je v živote človeka natoľko dôležitá, že ju Úrad najvyššieho komisára OSN pre ľudské práva uznal ako najdôležitejšiu primárnu potrebu každého dieťaťa. Deti sa vďaka hre […]