ZHRNUTIE Existuje množstvo názorov na vzdelávanie a odbornú prípravu architektov. Diskutovaný profil architekta, dvojstupňový model štúdia, vzájomný vzťah medzi akreditovanými študijnými odbormi, možnosti zavedenia nových odborov a inovácia obsahu a organizácie štúdia sú len niekoľkými príkladmi. Rôznorodosť pohľadov vyplýva zo samotnej povahy architekta ako tvorivej profesie. Cieľom tejto konferencie je dať priestor diskusii a získať […]
konferencia
ZHRNUTIE Zhrnutie tohto článku nie je dostupné.
Pre zobrazenie článku kliknite na „Celý článok“.
ZHRNUTIE Kvalitu vysokoškolského vzdelávania je možné zlepšiť zmenou hodnotovej hierarchie. Vysokoškolský pedagóg by mal učiť súčasné problémy, ktoré získal výskumom, a zapojiť študentov. Je možné pokúsiť sa zaviesť nezávislý ateliér pod dohľadom hosťujúcich profesorských celebrít. Systém kreditov by mal sledovať jasný výber predmetov a realistické učebné osnovy.
ZHRNUTIE Zhrnutie tohto článku nie je dostupné. Pre zobrazenie článku kliknite na „Celý článok“.
ZHRNUTIE Zhrnutie tohto článku nie je dostupné. Pre zobrazenie článku kliknite na „Celý článok“.
ZHRNUTIE Zhrnutie tohto článku nie je dostupné.
ZHRNUTIE Zhrnutie tohto článku nie je dostupné.
ZHRNUTIE Zhrnutie tohto článku nie je dostupné.